Det var det, och kul var det!

I morse startade svenskarna tillbacka till Sverige. Lite synd att dom var här så kort tid,
men på den tiden har vi lärt känna många riktit trevliga svennar.
När vi i morse satt och åt morgonmål fick jag och Josse massor av bilar av två av mina favorit svennar, Miranda och Frida. Dom blev tvungna att stå ut med mej och Josse i de här 3 dagarna som dom varit här.
Men överlevde gjorde dom och vi har haft riktigt roligt!

Orkar inte göra något ikväll så tror jag bara tar det lungt, äter mina bilar och kolla Gossip Girl reten av kvällen. Sedan blir det en tidig kväll efterson det inte blev sådär överdrivet mycke sömn förra natten.

(Bilder från dagarna dom var här kommer senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0