Stress till 1000

Proven är i för sej över men nu skall alla papper vi fått eller skrivit i modda sättas i
olika kategorier och utvärderas, dessutom skall långa texter renskrivas och bilda en portfölj..
inte så jobbigt men det tar tid! Och den tiden har jag inte just nu.

I morgon är det fullt upp hela dagen, efter skolan springer jag iväg till frissan och klipper bårt
mina slitna toppar och lite till. Sedan blir det hejarklacks möte halv 6
(som för övrigt alla som skall vara med i hejarklacken skall vara med på!) och efter det träning.

På fredag tidigt på morgonen åker vi iväg till Esbo på FM tävlingar och kommer hem natten till måndag.
Och på måndag skall modda portföljen inlämnas. Har en känsa av att jag kanske borde öka takten en aning..?


- Bild från FM förra året -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0