hello there sunshine!

Idag blev det "hälsopromenad" i vårsolen, vi brukar alltid gå ut och gå efter att vi bytt period.
Efter det satt jag Matilda och Elin utanför skolan i solen, och varmt var det!
Det var då Elin kom med den fantastiska idén att vi nästa helg tar med bikini och far till naisten ranta och solar, haha.


Och eftersom Sebbe tyckte att jag sku känna mej hotad av honom om ja int gjorde ett inlägg om hur fantastisk han är, så måst ja väl gör dett så han ska känna sej omtyckt. Det finns inte så mycket att säga om Sebbe.. han är nog helt trevlig. Nämen Sebbe du är nog en riktigt amazing! Vad skulle jag göra utan dej!? jå.. okej det här kunde jag inte ta seriöst så jag avslutar med min standars mening,
nä Sebbe du e nog het trevlig!

Eftersom jag inte hade nån annan bild på dej, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara tvinga mej ti kommentera att hon e den bästa människa ja ha träffa!!! å att hon e helt super amaissing å fantastisk underbar!, bilden va ju jätte fin...

2011-04-14 @ 21:22:51
Postat av: Anonym

HAHAH.. sötissebbe! han kmr döda dej.. ;)

2011-04-14 @ 21:24:04
Postat av: sara

svar till Sebbe; Hehe, bäst för dej att du mena de å :D Och jo bilden e rikti gollo!



svar till Anonym; Nej nej den beskriver hans personlighet på någå sätt..kanske? haha :D

2011-04-14 @ 21:28:24
URL: http://ssaraatherese.blogg.se/
Postat av: matilda

hahahahha :D stackars liten...

2011-04-14 @ 21:34:25
URL: http://lifethroughthis.blogg.se/
Postat av: Anonym

due fin sara,vill bara säga det(:

2011-04-16 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0