Jag vill till varmare breddgrader

I mårgon åker Matilda iväg till Italien, och slipper en skolvecka som ja verkligen inte ser fram emot.
Själv sitter jag här med finska boken framför mej och prov i mårgon. Hur kommer det sej att just när jag öppnade
finska boken blev jag plöstsligt jätte trött och somnade? Jag sov i några tmmar och vaknade för en stund sedan.
Nåja så bra gick det när jag skulle öva. Jag tror ja tar det på talang istället, problemet är väl att jag inte har någon sorts talang när det gäller finska..

-ALLT ÄR BÄTTRE PÅ SOMMAREN-

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller starkt me om dedä sista!

2011-05-04 @ 21:28:20
URL: http://www.vvendelaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0