Sammanfattning av helgen

Fredagen spenderades vid Erik med bland annat dessa.
Jätte rolig kväll som slutade med Matildax2 och Elin i Gamlis. Har för övrigt en en sådär halvkul film på Matilda och Elin från fredagen men tror att jag besparar er från den..


Lördagen
började med att vi vaknade vid Matilda klockan 7?! Började så småningom (efter kanske 6 timmar) dra oss hemåt.

På lördag kväll satt vi i Vasklot och grät. Jag har aldrig gråtit så mycket till en film. Om någon vill se en sorglig film så rekommenderar ja verkligen "Bridge to Terabitia".

Där en 10 tiden kom Hanna på att vi skulle GÅ till stan.. Det är i och för sej inte så långt men det var kallt.


söndag steg jag och Elin upp klockan 9 för att fara till kyrkan 10. Jag har räknat ut att jag antagligen måste gå i kyrkan varje söndag nu för att få tillräckligt med skriba underskrifter.

Efter det for vi till Öjberget, det gick verkligen inte att åka först så vi gick in och åt
(tröst åt), satt inne i någon timme och sedan tvingade Josse ut oss igen. Då gick det mycket bättre. Efter ett tag for Josse hem och jag och Elin föll i liften, rulla ner för backen och Elin fick en lift i huvudet.

(Bilden är från denna fina blogg)

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jovisst, thänks! haha högst antagligen jag, men då e de ju bra att man kan ändra åsikt :D åså e de btw bäst fö dej att du int låter nån si dende hemska filmen haha!

2011-03-21 @ 19:33:57
URL: http://lifethroughthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0