Friendship never ends

Blev lite nostalgisk just när jag hittade gamla bilder från lågstadiet och en del från 7an. Egentligen är det inte alls länge sedan 7an, men det känns ändå som en evighet. Och lägerskolan i 5an, ojoj vad mycket som har förändrats, mycket har blivit bättre, men nu när jag börjar se igenom alla gamla bilder saknar jag lågstadiet otroligt mycke.

Amerika i 4an

Josse & Ekka i 5an

Lägersolkan i 5an (Hanna,Ekka & Josse)

Ekka är söt

Jimmy, Josse & Hanna i den såkallade GGs stuga

Hanna & Ekka

Frammifrån: Hanna, Jag & Ekka

Konstensnatt i 6an..? (Josse, Hanna & Ekka)

Hanna & Ekka och tingeling dansen

Jag & Josse i 6an

Hanna 13 år - Ekka, Josse & Hanna

Jag 13 - Friendship never ends

Spice girls i 6an!

Lägerskolan i 6an (Jag & Hanna)

Kompisfoto i 7an! (Jag, Hanna, Ekka & Josse)


Kommentarer
Postat av: matilda

och fortfarande lika söta! hehe kanske jag o borde göra ett sånthe inlägg, bara fö att härma dej!!!!!!!! de blev ingen rolig kommentar. ja kan int kommentera på beställning. punkgt.

2011-01-22 @ 18:21:06
Postat av: josse

Alltså jag saknar dehä så sakens myki nu när man ser alla bilder! <3

2011-01-25 @ 20:37:59
Postat av: hannapannahöhö

jaa-a ja ha ju uppenbarligen blivi snyggare genom åren xD

2011-01-26 @ 15:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0