Borde byta namn

Okej rubriken kan kanske tolkas lite fel. Jag menar byta namn på bloggen till "saras bilder" elr liknande. Det ända jag gör är laddar upp bilder. Haha, men i ock för sej kan det väl vara helt roligt att se bilder också? Men nåja nu blir det iallafall endast text.

Sommnade igår med 2 matildor brevid mej och vaknade i morse kl 12 av att jag fick en fot i ansiktet. Upptäckte då att jag låg inträngd i ändan av sängen..? Jag har något svagt minne av att jag tyckte det var trångt och skulle lägga mej någonstanns där det fanns mer plats. Men min hjärna fungerade tydligen inte så bra mitt i natten efter som jag la mej i fot ändan där det fanns hälften så lite plats. Pluss 4 fötter som med jämna mellanrum sparkade till mej. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0