-

Kom hem från skolan för ett tag sedan, höll på att somna på jompan. Vad är det för en idiot som har kommit på cirkelträning?! Man skall springa runt i en sal till olika stationer.. Kan dom nu inte komma på något bättre.
Nåja när jompan väl hade tagit slut efter 100 timmar var det bara att köra hem i ösregnet.
Nu vill jag bara lägga mej på soffan men datorn i famnen och knäppa på tv:n, och ligga där tills jag går och sover. Men nej jag MÅSTE städa mitt rum. Man ser inte ens golvet, och då är det väl ett tecken på att det behöver städas så småningom.. Tappade bort min skolväska men hittade den under alla kläder i mitt rum.

Nåja slut predikat för idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0