HJÄLP!

för det första måst jag fråga om någon vet hur man får bloggen bredare? Altså texten, bilderna och det, om någon har nån aning om hur man gör får ni gärna sejja.

sen kör vi på en + och - lista

- Finska prov imorgon och jag kan inte ens hälften av alla orden
- En bokrecension skall inlämnas efter typ 2 veckor, och boken som jag inte har börjat läsa än har 400 sidor
- Det börjar bli vinter och kallt, vilket leder till att jag inte kan köra till skolan på morgonen, vilket leder till att jag måste ta buss, vilket leder till att jag måste stiga upp 1 timme tidigare på morgonen

+ Fredag och helg imr
+ höstlov nästa vecka!
+ Fick betygen idag, vet nu int om det är possitivt elr negativt. Jag och Vicke konstaterade att med våra betyg kommer vi nu inte in till något gymnasie. Men men.. man har ju ett år på sej att förbettra dom. Första förbättringen blir en 4 i finska provet antar jag, haha.


oj vad jag saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: matilda

hödu du kan vi imr fota å fixa min design? de sku behövas! min blogg sir ut som ett ruttet ägg

2010-10-14 @ 20:24:56
URL: http://lifethroughthis.blogg.se/
Postat av: matilda

hödu dendä bilden e int från i somras den e från typ maj? si nu va kallt de e!

2010-10-16 @ 10:33:12
URL: http://[email protected]
Postat av: s

men maj är no sommar sejjär vi ;) haha

2010-10-16 @ 11:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0