Det var det

Igår var det då altså konstensnatt, bästa kvällen på länge!
Kvällen började i vasklot där matilda, jag, daniela och emmi var. vi gick till stan för att träffa ett helt gäng med människor. Efter det till kuntsi för att pröva på yoga men tyvärr hittade vi inte den indiska yogan men raga musik, kanske var det lika bra.Vi vandrade på i stan ett tag sedan sökte vi oss mot hoviska och sedan mot sandö. Träffade massor med nya trevliga människor och folk som man inte sett på ett bra tag. Där vid halv 1 tiden gick vi till stan igen och kl 3 var vi hemma.

Kameran fick jag inte laddad men tog min brors istället men när vi väl var i stan tog jag en blid på min fina vänner och sedan dog den (kameran altså)

En bild på mina fina vänner från igår



Ikväll blir det tjejkväll vid matilda och det kommer bli otroligt skönt att bara vara flickor för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0